مراحل آرایش کارمندی

مراحل آرایش کارمندی

مراحل آرایش کارمندی برای بسیاری از خانم‌ها مهم است.به دلیل اینکه خانم‌ها ترجیح میدهندبا ظاهری آراسته و زیبا در محل کار و تحصیل خود باشند.
بانوان شاغل،به دلیل کمبود وقت و وقت‌گیر بودن آرایش صورت،آرایش کردن برای آن‌ها آزار دهنده است.به همین دلیل چند نمونه آرایش ساده و سریع با هم مرور میکنیم:

 

بیشتر بخوانید:آموزش میکاپ و برگزاری دوره های تخصصی

۱٫ پرایمر:

قبل آرایش کردن حتما از پرایمر استفاده کنید زیرا اگر قرار است زمان زیادی ‌آرایش داشته باشید پرایمر به آن کمک میکند.

۲٫ کرم پودر:

کرم پودر مدل‌های مختلفی دارد که نوع پودری آن جز یکی از گزینه‌های خوب آن است و نیازی ندارد آن را روی پوست صورت خود پخش کنید و نسبت به کرم راحت‌تر به صورت یکنواخت پخش می‌شود و پودر‌ها پگیمنت بیشتری نسبت به کرم‌ها دارند و برای پوست‌های چرب بیشتر پیشنهاد می‌شود.
به دلیل اینکه دیگه دغدغه آب‌شدن کرم را روی پوست صورت خود ندارید،اما در آخر اگر پودر مورد پسندتون نبود از یک کرم پودر سبک استفاده کنید که دو نوع کرمی و مایع از آن وجود دارد.

۳٫ رسدیگی به ابرو‌ها:

برای ابروهای خود می‌توانید از یک مداد ابرو استفاده کنید و به رنگ آن دقت کنید که به رنگ پوست خودتون سازگاری داشته باشد و سعی کنید به طور ملایم و طبیعی استفاده کنید و برای حالت دهی ابرو‌های خود می‌توانید از ژل ابرو و یا صابون ابرو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:آموزش میکاپ و برگزاری دوره های تخصصی

۴٫ خط چشم:

با استفادهاز خط چشم بن مژه‌های خود را پر رنگ کنید خط چشم جلوه چشم‌های شما را بیشتر می‌کند و حالت زیبایی به چشم‌های شما می‌دهد و بعد از خط چشم کشیدن یک ریمل مناسب برای مژه‌های خود انتخاب کنید و برای انتخاب یک ریمل مناسب برای مژه‌های خود اگر مژه‌های کم پشت و کوتاه دارید از ریمل‌های پر پشت کننده و خورده مژه‌دار استفاده کنید. از زدن ریمل زیاد خودداری کنید.به دلیل اینکه زیاد از حد بودن ریمل برای محیط کار توصیه نمی‌شود و شما می‌توانید در صورت نیاز از فر‌مژه استفاده کنید.

۵٫ کانسیلر:

کانسیلر برای کسانی که زیر چشم‌های آن‌ها تیره و یا جوش و لکه دارند بسیار کاربردی است.کانسیلر را زیر چشم‌های خود به صورت نقطه‌ای بزنید و با یک براش کوچیک روی آن ضربه زده و تا کانسیلر فید شود و اگر مایل بودید مقداری رژگونه به گونه‌های خود بزنید و سعی کنید از رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

۶٫ رژلب:

یک رژلب با رنگ ملایم متناسب با رنگ صورت خود بزنید رژلب غلیظ اصلا برای محل‌کار توصیه نمی‌شود.
طبق مراحل بالا که اشاره کردیم شما می‌توانید یک آرایش کاملا ملایم و شیک داشته باشید جوری که صورت خود را از بی‌روحی در بیاورید و با یک آرایش ساده به صورت آراسته و زیبا برسید.

 

سعی کنید به پوست خود برسید و از ماسک‌های صورت استفاده کنید.

  • برای طوبت پوست خود از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید واز کرم‌های آبرسان در هنگام شب را فراموش نکنید.
  • تمیز کردن پوست صورت پس از یک روز‌کاری یکی از مهم‌ترین کار‌های است که باید انجام دهید.
  • در آخر برای یک آرایش ساده و کارمندی به موارد زیر نیاز مندیم:
    ۱٫ پرایمر
    ۲٫ کرم‌پودر
    ۳٫ مداد ابرو،ژل ابرو
    ۴٫ خط چشم
    ۵٫ کانسیلر
    ۶٫ رژلب
  • البته لازم به‌ذکر است که شما نسبت به سلیقه خود می‌توانید اضافه و یا کم کنید.امیدواریم مطالب براتون مفید و کاربری بوده باشد.

 

اگر به آرایش کردن در محل کار علاقه دارید و مایلید در این زمینه تخصص بیشتری کسب کنید و به طور حرفه ای آن را دنبال کنید، می توانید در دوره  آموزش میکاپ و برگزاری دوره های تخصصیآموزشگاه آرایشگری قصرمانلی شرکت کنید. برای ثبت نام در این دوره با ما تماس بگیرید.

برای دیدن مطالب بیشتر می‌توانید وارد پیچ اینساگرام ما شوید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *