آموزش فوق تخصصی پاکسازی پوست با مدرک فنی حرفه ای

یکی دیگر از کلاسهایی که در آموزشگاه مراقبت و زیبایی قصر مانلی برگزار می شود، آموزش پاکسازی فوق تخصصی پوست با مدرک است که تحت دو پکیج توسط مدرس کلینیک تخصصی برای شما عزیزان برگزار می شود. برای شرکت در دوره های آموزش مراقبت و زیبایی و اطلاع از تخفیفات ویژه ای که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده می توانید با شماره های ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷ و ۰۲۱۴۴۹۵۳۴۴۵ تماس حاصل فرمایید.

پکیج آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه زیبایی قصر مانلی تحت دو عنوان مبتدی و تخصصی است که به شما عزیزان هر آنچه که برای اشتغال نیاز دارید آموزش داده خواهد شد و در آخر مدرک بین المللی به شما تقدیم می شود.

ما طی چندین سال فعالیت در زمینه مراقبت و زیبایی تمامی سعی خود را به کار گرفته ایم تا با همکاری مدرسان با تجربه به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران خدمات خود را به شما بانوان عزیز ایرانی ارائه دهیم تا شما را در برداشتن گامی برای خودکفایی همراهی کرده باشیم.

علاوه بر این شما عزیزان با شرکت در این کلاسها به طور کامل می توانید به تکنیک های لازم جهت عرضه محصولات مورد نیاز مشتری براساس نوع پوست و سن تسلط پیدا کنید تا بتوانید نیاز مشتریان را رفع کنید.

شما در این دوره آموزشی به طور کامل با آناتومی و فیزیولوژی پوست و مو ، مشکلات و بیماری های پوست و مو،محصولات بهداشتی و مراقبت پوست و مو،انواع ماساژها ، پاکسازی به صورت سطحی و عمیق ، ماساژ و پاکسازی صورت و دیگر موارد تخصصی آشنا می شوید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در مورد نحوه برگزاری کلاسها را کسب کنید.