آموزشگاه مراقبت و زیبایی در تهران

شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه مراقبت و زیبایی چه مزایایی دارد؟

مراقبت و زیبایی پوست خانم ها در سراسر جهان همیشه برایشان اهمیت زیادی داشته و برای اینکار از محصولات مراقبت پوست استفاده می کنند، تقریبا همه ما می دانیم که پیش از استفاده هر محصولی باید اطلاعات و علم کافی در مورد آن را داشته باشیم. با وجود بالا رفتن اهمیت زیبایی و آرایش تقاضا برای گذراندن حرفه های آرایشگری بالا رفته است اما باید در جریان باشید که آموزشگاه مراقبت و زیبایی باید مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه­ ای داشته باشد و با بهره گیری از اساتید مجرب، آشنا و مسلط به تکنیک­ها، روش­ها و مدل­های جذاب و متنوع بتواند آموزش جامع و کامل و همچنین متناسب با بازار کار را به هنرجویان گرامی عرضه کند. در پایان دوره­ آموزشی نیز هنرجویان را به سازمان فنی و حرفه­ ای جهت آزمون معرفی کرده و مدرکی را اعطا کند که قابل ترجمه نیز باشد. ما در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی در کلاسهایی که برگزار می کنیم به شما عزیزان آموزش می دهیم که برای مراقبت و زیبایی چه کارهایی را باید انجام دهید و شامل دوره های زیر می شود.

دوره های آموزشی آرایشگری

برگزاری تمام دوره های آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی تا پیشرفته با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی با بیست سال سابقه در این زمینه آرایشی و بهداشتی توانسته با تلاش های فراوان محیطی آرام و ایمن برای بانوان عزیز ایرانی به وجود آورد تا به خود کفایی برسند.

اگر در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال آموزشگاه آرایشگری در غرب تهران می گردید می توانید جهت دریافت مشاوره و ثبتنام در کلاسها با در تماس باشید.

فرصت استثنایی

دوره های آموزشی آرایشگری به صورت تخصصی و فوق تخصصی و پایه به صورت فشرده و عادی زیر نظر مربیان مجرب همراه ارائه مدرک فنی حرفه ای به شما عزیزان با تخفیفات ویژه برگزار میگردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
شماره تماس : ۰۹۱۲۲۰۶۰۹۳۷ – ۰۲۱۴۴۹۵۳۴۴۵

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️