بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت

بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت

در این مقاله می‌خواهیم بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت به کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم که ممکن است دغدغه بسیاری از افراد در این شغل باشد.

 

مهاجرت با شغل آرایشگری

مهاجرت با شغل آرایشگری نه تنها امکان‌پذیر است، بلکه می‌تواند یک موقعیت شغلی و درآمد بالا را در کشور مقصد برای فرد آرایشگر به همراه داشته باشد.

اگر آرایشگری را دنبال می‌کنید، می توانید از طریق روش تحصیلی که جز بهترین روش‌های مهاجرت است، به کشور مقصد بروید و به نوعی مهاجرت دانشجویی را تجربه کنید.

مهاجرت با شغل آرایشگری می‌تواند به کسب درآمد شما به عنوان شغل دانشجویی کمک بسیاری کند.

همچنین کشورهای مختلفی به دنبال جذب آرایشگران ماهر و دارای مدرک بین‌المللی هستند که این امکان از طریق مهاجرت با ویزای کاری نیز میسر خواهد بود.

با توجه به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، عضو سازمان جهانی کار (ILO) است، در نتیجه مدرک صادر شده از این سازمان در تمام کشورهای دیگر معتبر و قابل معادل‌سازی خواهد بود.

 

بهترین رشته ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری

در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت آشنا می‌کنیم :

  • اصلاح ابرو و صورت

یکی از سورپرایزهای شما در این بخش صورت می‌گیرد، جایی که مدرک اصلاح ابرو و صورت جزو بهترین رشته‌ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری شناخته می‌شود.

پس از اینکه دوره آموزش اصلاح ابرو و صورت را گذراندید، می‌توانید در آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور شرکت کرده تا مدرک فنی و حرفه‌ای خود را دریافت نمائید.

این مدرک قابل ترجمه و معادل‌سازی بوده که با ارائه آن می‌توانید شانس و امتیاز خود را برای گرفتن ویزای کار افزایش دهید.

  • مدرک آرایش چهره

با فراگیری این دوره می‌توان به تمام فنون و ریزه‌کاری‌های آرایش صورت مسلط شد و انواع سبک‌های آرایشی را روی فرم‎های مختلف صورت پیاده کرد.

پس از گرفتن مدرک فنی و حرفه‌ای در پایان دوره آموزش گریم و میکاپ، آرایشگر می‌تواند کار خود را ارتقا دهد و از مدرک خود به عنوان یک مدرک بین‌المللی برای کمک به تسهیل در روند مهاجرت کاری استفاده کند.

  • مدرک شینیون

یکی از خدمات پرکاربرد ارائه شده در سالن‌های آرایشگری، شینیون مو است که جالب است بدانید که برای آن نیازی به ابزار خاصی نیست.

همین موضوع باعث شده که هر فردی اگر بخواهد با گرفتن مدرک آرایشگری در این حوزه، کسب و کار خود را در ایران یا خارج از کشور به راه اندازد، کم‌ترین سرمایه اولیه را برای آن نیاز خواهد داشت.

  • مدرک آرایشگری رنگ و مش

نمونه دیگر از بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت با استفاده از مدرک آرایشگری، شرکت در دوره آموزش رنگ و مش است که می‌توانید با گرفتن مدرک فنی و حرفه‌ای این رشته با نام کاربری مواد شیمیایی، این مهم را انجام دهید.

این رشته نیز مانند شینیون، به ابزار و سرمایه خاصی نیاز ندارد و می‌توان با تکیه بر مهارت و دانش خود، کسب و کار خود را در ایران یا خارج از کشور آغاز کرد.

 

کشورهای مناسب مهاجرت با مدرک آرایشگری

امروزه آرایشگری یکی از شغل‌هایی است که بازار کار خوبی دارد و برای مهاجرت آرایشگران حرفه‌ای می‌تواند فرصت بسیار مناسبی باشد.

شما اگر بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت را داشته باشید، ممکن است در انتخاب کشور مقصد دچار مشکل شوید.

این نکته نیز حائز اهمیت است که تمام کشورها برای این حرفه، بازار کار خوبی ندارند و باید در انتخاب کشور مقصد، دقت بسیاری انجام داد.

در ادامه برخی از بهترین کشورها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری را با هم مرور می‌کنیم :

  • کانادا

یکی از اولین انتخاب‌های ایرانیان برای مهاجرت از کشور، کانادا است که با مدرک آرایشگری نیز با نام‌های مختلفی قابل انجام است.

از جمله رشته‌های مناسب برای مهاجرت با مدرک آرایشگری به کشور کانادا می‌توان به طراحی و کاشت ناخن، گریم و میکاپ، اکستنشن مژه و آرایش دائم و تاتو بدن اشاره کرد.

امروزه بسیاری از افراد در آموزشگاه آرایشگری با توجه به ارزان‌تر بودن این کشور برای مهاجرت، کانادا را مقصد مناسبی برای خود می‌دانند.

  • آمریکا

از جمله رشته‌های مناسب برای مهاجرت با مدرک آرایشگری به آمریکا می‌توان به مانیکور و پدیکور، آرایش و پیرایش، گریم سینمایی و آرایش دائم اشاره کرد.

اگر در آموزشگاه آرایشگری زنانه کار می‌کنید، می‌توانید با علم به این موضوعات و در روند مهاجرت به کشور آمریکا، فنون آرایشگری خود را محک بزنید.

  • استرالیا

از جمله رشته‌های پردرآمد آرایشگری در کشور استرالیا می‌توان به رنگ و مش، تاتو بدن، مانیکور و پدیکور و گریم و میکاپ اشاره کرد.

  • ترکیه

از جمله رشته‌های مناسب برای مهاجرت با مدرک آرایشگری به کشور ترکیه می‌توان به آرایش دائم، آرایشگری مو، پدیکور و مانیکور و گریم و میکاپ اشاره کرد.

می‌توانید با فراگیری آموزش‌ها در بهترین آموزشگاه آرایشگری در کشور، ترکیه را که مقصد بسیاری از ایرانیان است، برای مهاجرت انتخاب کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *