دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای

دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای در تهران

اگر به دنبال آموزشگاه آرایشگری برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای می گردید میتوانید از طریق تماس با مشاوران ما در مورد نحوه برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری مطلع شوید.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی قصر مانلی با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی در سه سطح پایه تخصصی و فوق تخصصی نموده که شما عزیزان با توجه به شرایطتان می توانید انتخاب کنید که در دوره های عادی و یا فشرده شرکت کنید و پس از گذراندن دوره مربوطه مدرک دیپلم آرایشگری را کسب کنید. شرایط گرفتن دیپلم آرایشگری شامل لیست زیر می شود که لازم است پیش از ثبتنام در این مورد آگاهی داشته باشید.

۱-سن هنرجويان از ۱۶ سال به بالا باشد.
۲-مدرك ديپلم را دارا باشد.
۳-مربیان بايد در آن زمانی که در آموزشگاه دوره را میگذرانند تمامي مواردي را كه يك آرايشگر بايد از آن اطلاع داشته باشد را به هنرجو تدريس مي كند كه اين موارد عبارتند از :
اصلاح صورت و ابرو ـ آرايش چهره ـ رنگ ـ فر ـ مش ـ كوتاه كردن مو ـ شينيون .

دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای

مدراك لازم براي ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری

۱ـ  شش قطعه عكس كه اين شش قطعه براي الصاق در كارت مخصوص هنرجو
۲ـ  مدرك دیپلم هنرجو
۳ـ  پرونده هاي مربوط به اداره
۴ـ  پرونده هاي مربوط به آموزشگاه
۵ـ  دو عدد فتوكپي از شناسنامه هنرجو
۶ـ  پوشه
۷ـ تهيه تمامی لوازم آرايش و پيرايش ( مخصوص خود هنرجو )

هزینه دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای

این سوال جزء مهمترین سوالاتی است که برای تمامی هنرجویان پیش از ثبتنام در کلاس های آرایشگری پیش می آید و مربوط به هزینه ها میشود و تعرفه سازمان فنی حرفه ای برای هزینه و قیمت دیپلم آرایشگری زنانه هر سال تغییر می کند و برای آگاهی از هزینه دقیق آن میتوانید با شماره  ۴۴۹۵۳۴۴۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای گرفتن دیپلم آرایشگری در رشته های مختلف آرایشگری شما باید واحد های زیر را پاس کرده باشید .

-اخذ دیپلم رسمی با گذراندن ۵/۲۶ واحد درسی
-پیرایشگر ابرو و صورت زنانه ۵/۲ واحد
-پیرایشگر موی زنانه ۵ واحد
-آرایشگر موی زنانه ۹ واحد
-متعادل ساز چهره (گریم) ۷ واحد
-آرایشگر ناخن ۲ واحد