آموزشگاه زیبایی قصر مانلی

آموزشگاه زیبایی در تهران

اگر می خواهید شروع به اشتغال در شغل آرایشگری کنید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله زیر را بخوانید تا به طول کامل بامفهوم آرایشگری و آموزشگاه زیبایی آشنا شوید.

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی به مجموعه ای گفته می شود که زیر نظر سازمان نظر سازمان فنی حرفه ای کشور ، افرادی را برای تخصص در امور آرایشگری تربیت می کند و پس از قبولی در آزمون وزارت کار ، از مرکز فنی حرفه ای مدرک معتبری به آنها داده می شود تا شروع به کار کنند.

مدت زمان شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه با یکدیگر متفاوت است و اگر می خواهید اقدام به تاسیس آموزشگاه زیبایی کنید لازم است به دنبال کسب مجور باشید و پس از استخدام چند مربی و مدرس با تجربه و دلسوز و تهیه تجهیزات لازم شروع به کار کنید.

همانطور که گفته شد مدت زمان دوره های آموزش آرایشگری با یکدیگر متفاوت می باشد اما به طور معمول ساعات آموزشی یادگیری فنون آرایشگری ۳۲۳ ساعت است که شامل ۸۳ ساعت آموزش نظری و ۲۴۰ ساعت آموزش عملی می باشد. که آموزش عملی نیز شامل گریم ، شینیون ، کوتاهی مو ، اکستنشن و غیره می باشد.

مدارک معتبری که از طرف آموزشگاه ها به کارآموزان داده می شود در قالب سه درجه به عنوان مبتدی، متوسط و پیشرفته، شناخته می شود، افراد توسط این مدارک می توانند استخدام شوند یا آموزشگاه های آرایشگری را تاسیس کنند.

برای یادگیری فنون آرایشگری کتابهای متنوعی وجود دارد که انتخاب تنوع آن ها توسط هر آموزشگاه آرایشگری متفاوت است.

آموزشگاه آرایشگری غرب تهران

با توجه به وسیع بودن شهر تهران آموزشگاه های زیبایی مختلفی در آن تاسیس شده  که در سطوح مختلفی افراد زیادی را در رده های متفاوتی تربیت می کنند و بیشتر آموزشگاه های زیبایی پیشرفته در غرب و شمال تهران واقع شده اند. طبق تحقیقات ما تعداد آموزشگاه های آرایشگری که افراد مبتدی و متوسط را پرورش می دهند، بیشتر می باشد. اگر به دنبال آموزشگاه مراقبت و زیبایی در تهران میگردید میتوانید جهت مشاوره و دریافت اطلاعات با مشاورین ما در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی تماس بگیرید تا از نحوه برگزاری کلاس ها و تخفیفات ویژه ما مطلع شوید.

آموزشگاه آرایشگری
فرصت استثنایی

شما برای اولین بار می توانید با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری شهریه را به صورت یکجا یا اقساط در قصر مانلی پرداخت کنید.
جهت شرکت در کلاسها همین حالا ثبت نام کنید.
تلفن تماس: ۴۴۹۵۳۴۴۵ – ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷

معمولا آموزشگاه های آرایشگری که هزینه های دوره ها آن ها ارزان می باشد، افراد را تا حد متوسط آموزش می دهد. تعداد آموزشگاه های آرایشگری بین المللی در تهران نادر بوده و فقط افرادی که قصد تخصص گرفتن در این حرفه را دارند می توانند با پرداخت هزینه های هنگفت در آن مراکز مشغول به آموزش شوند. دوره های آموزش آرایشگری ما شامل خدمات زیر میشود که توسط اساتید مجرب و با ارائه مدرک فنی حرفه ای به شما عزیزان انجام میشود.