دوره آموزش بافت مو آموزشگاه قصر مانلی

دوره آموزش بافت مو جزء دوره های آموزش آرایشگری زنانه است که به دلیل استقبال بیش از حد شما بانوان عزیز در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی توسط اساتید با تجربه و بین المللی برگزار میشود. نحوه برگزاری کلاسها به اینصورت است که هنرجو در این دوره آموزش می بیند که چگونه موها را براشینگ کرده و برای بافت آماده کند. مدلهایی که مربی به شما آموزش میدهد از ژورنال های معتبر هستند و شامل ۴۰ مدل بافت اصلی و ترکیبی دوخت مو و نصب لمه همراه با ارائه مدرک دیپلم آرایشگری فنی و حرفه ای میشود. با توجه به گسترده بودن طرح ها و زیاد بودن مشتری های بافت مو در سالن های زیبایی، این دوره آموزشی همواره یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین دوره های آموزش آرایشگری بوده و هنرجویان زیادی را جذب خود کرده است.

ما در آموزشگاه آرایشگری زنانه قصر مانلی طی این سالها با هدف آموزش آرایشگری ویژه اشتغالزایی بانوان ایرانی و رسیدن به خودکفایی و بالا بردن درآمد مالی شان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که آموزشهای علمی همراه با تکنیک های کاملا بروز و جدید را با همکاری مربیان حرفه ای به شما ارائه دهیم.

عزیزانی که تمایل به شرکت در دوره های آموزش آرایشگری دارند میتوانند از طریق شماره هایی که قرار داده شده با ما در تماس باشند و از تخفیفات ویژه ای که برایشان در نظر گرفته شده استفاده کنند.