آموزش هایلایت مو

هایلایت مو چیست؟

(آموزش هایلات مو) به چه صورتی آموزش هایلایت مو را فرا بگیریم؟ در این مقاله آموزشی سعی کرده ایم پاسخ این سوالات شما را به صورت کامل توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید. معمولاً وقتی که تکنیک های مختلف رنگ مو را امتحان می کنید، در نهایت نیاز به یک تنوع را نیز احساس خواهید کرد و اینجاست که هایلایت مو خود را نشان خواهد داد. زیرا هایلایت مو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و مدل های هایلایت مو بسیار فراوانند. در واقع با استفاده از هایلایت مو می توانید به موهای خود بعد و رنگ اضافه کرده و آن را کمی روشن تر نمائید. شناخت مدل های مختلف و انجام صحیح آن صرفاً از افراد حرفه ای و متخصص این حوزه بر خواهد آمد.

 

آموزش هایلایت مو

هایلایت مو اصولا به معنی روشن بودن بالی مو  و تیره تر بودن زمینه ی مو است. متضاد این تکنیک لولایت است که در تکنیک لولایت زمینه روشن است. در هایلایت مو با استفاده از مش فویلی یا سوزنی به راحتی موها را تا پاسه ۸ تا ۱۰ روشن نمایید. سپس رنگ را به صورت رنگساژ روی موهای خود بزنید. در نتیجه کار هایلایتی زیبا است. در ضمن زیبایی هایلایت به طبیعی بودن آن است. بنابراین سعی نکنید زمینه مو و قسمتهای روشنتر مو از توناژ های متفاوت باشند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش رنگ مو فوق تخصصی

 

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. علاوه بر مدل های توضیح داده شده در قسمت سرفصل‌ها، این آموزش ها شامل آموزش رنگ و مش با کلاه، آموزش مش سوزنی، آموزش رنگ مو فانتزی، آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره، آموزش دكوپاژ، آموزش هایلایت، آموزش لایت مو با فویل، آموزش مش سوزنی با کلاه، آموزش مش کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش هایلایت با فویل نیز می شود. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند.

 

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی است. این ابزار شامل موارد زیر می شود: شانه، برس گرد، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس ، قلاب، بیگودی فر، ساده و ماژور، حوله يکبار مصرف، پيش بند يکبار مصرف، كلاه رنگ نايلوني يکبار مصرف،فويل آلومينيوم با عرض ۱۱ و ۵۱ سانتي متر، كلاه مش متوسط و بزرگ، سنجاق سر فلزي، مواد ضد عفوني ابزار، نرم كننده فوري و عميق، مواد ويتامينه رنگ مو ،رنگ هاي دائم،موقت و نيمه موقت، اکسیدان کرم : ۳درصد- ۶ درصد – ۹ درصد- ۱۱ درصد، تثبيت كننده رنگ مو مايع ، كرم بي رنگ كننده، پودر بي رنگ كننده، سشوار كلاهي برقي و سشوار دستي

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران

 

اگر به دنبال درآمد بالا در رشته آرایشگری هستید، شاخه رنگ و مش شما را به این هدف می رساند. خیلی از افراد به صورت تجربی این کار را می کنند و متاسفانه به صورت حرفه ای با این رشته آشنایی ندارند. در این صورت ممکن است به موهای مشتریان نیز آسیب بزنند. از طرفی به روز بودن در این رشته آرایشگاهی امری بسیار مهم است. زیرا هر روزه مدل های مختلف رنگ کردن مو وارد دنیای مد می شود و شما باید به آنها نیز تسلط پیدا کنید. از این رو می توانید با گذراندن دوره آموزش رنگ و مش مبتدی و پیشرفته به تمامی متدهای جدید روز دنیا مسلط شوید.

 

 

اگر به  رنگ مو علاقه دارید و مایلید در این زمینه تخصص بیشتری کسب کنید و به طور حرفه ای آن را دنبال کنید، می توانید در دوره دوره آموزش رنگ و مش آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی شرکت کنید. برای ثبت نام در این دوره با ما تماس بگیرید.

برای دیدن مطالب بیشتر می‌توانید وارد پیچ اینساگرام ما شوید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *