ترفند آرایشی برای جوانتر شدن

مراقبت از پوست برای کم سن و سال نشان دادن چهره، در گریم و میکاپ اهمیت دارد؛ آرایش جوانتر به نظر رسیدن یک الزام دارد و آنها هم تعیین یک روتین مراقبتی پوست است؛ چیدن یک روتین مراقبت پوست کار سختی نیست، باید ببینید که پوستتان چه شرایطی دارد؛ خشک است یا چرب، ترکیبی است یا نرمال و… برای شب و روز خود یک برنامه ریزی داشته باشید و یک سری محصولات مراقبتی استفاده کنید؛ مثل مرطوب کننده، ماسک، اسکراب لایه بردار خانگی، آبرسان و…  در کنار انجام این امور، چند ترفند آرایشی برای جوانتر شدن نیز وجود دارد؛ پیشنهاد میکنیم روش های زیر را برای انجام آرایش کم سن تر به نظر رسیدن انتخاب کنید…

۴ ترفند آرایشی برای جوانتر دیده شدن چهره

۱٫ استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر برای جوان شدن چهره

اگر نمی خواهید آرایش سنگین و زیادی داشته باشید، میتوانید از کانسیلر برای محو کردن و رفع تیرگی دور چشم و تیرگی دیگر قسمت های صورت استفاده کنید؛ بیشتر افراد، روی دایره دور چشمشان تمرکز می کنند اما این بخش تنها یکی از قسمت هایی است باید با کانسیلر برای انجام این نوع آرایش انجام دهید. اعمال کانسیلر روی تیرگی ها و لک ها باعث می شود بسیار جوان و سرحال تر به نظر برسید.

۲٫ استفاده از پودر فیکس

استفاده از پودرفیکس برای طبیعی شدن آرایش

در برخی مواقع استفاده از کرم پودر همراه سایر مواد آرایشی باعث براق به نظر رسیدن آرایش شما می شود، و این مسئله خلاف جوان یا طبیعی نشان دادن آرایش است. توصیه میکنیم با کمک پودر فیکس آرایش نواحی چرب شده را خشک نشان دهید و به ماندگاری آرایش کمک کنید.

این پودر ها با کمک پرایمر یا مرطوب کننده باعث می شوند که حتی پوست هم خشک به نظر نرسد و این خشکی ها باعث جلوه چین و چروک روی پوست تان نباشند؛ زدن پودرفیکس روی فرم T صورت، یعنی پیشانی و بینی هم بسیار اهمیت دارد چون این نواحی بیشتر در معرض دید هستند.

۳٫ استفاده از رژگونه ملایم

رژگونه ملایم برای جوانتر شدن آرایش صورت

یکی از ترفندهای کم سن بنظر رسیدن چهره شما، استفاده از رژ گونه است؛ اینکه صورت شما یکدست سفید یا کلا گندمی و یک رنگ باشد چندان جالب نیست، و یک رنگ ملایم از رژ گونه به شما اجازه می دهد تا کم سن و سال به نظر برسید و چهره تان شاداب باشد.

البته انتخاب یک رنگ سرخ زننده یا رنگ نارنجی برای پوست هایی که هیچگونه هارمونی رنگی ندارند اشتباه است و باعث می شود آرایش تان غیر واقعی و مصنوعی به نظر برسد. از استفاده از رژ گونه براق و درخشان برای آرایش دوری کنید. حتی اگر می خواهید رنگ سرخ را انتخاب کنید، تطابق آن با آرایشتان  را در نظر بگیرید.

۴٫ استفاده از هایلایتر

هایلایتر برای کم سن بنظر رسیدن

باید بگوییم هایلایترهای آرایشی گول زننده هستند! این ابزار آرایشی جذاب کاری می کند که یک شخص با دیدن صورت شما فکر کند بینی سر بالایی دارید، چشم های درخشانی دارید یا گویی نور روی صورت تان منعکس می شود! این موارد برای انجام آرایش جوانتر بنظر رسیدن مناسب هستند. می توانید از این هایلایتر ها با بافت کرمی در بالای استخوان گونه ها، پایین پل بینی، گوشه های داخلی چشم و بالای کمان ابرو هایتان استفاده کنید.

 

اگر به هنر آرایشگری علاقه دارید و مایلید در این زمینه تخصص بیشتری کسب کنید و به طور حرفه ای آن را دنبال کنید، می توانید در دوره آموزش آرایش و پیرایش آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی شرکت کنید.

 

 

2.3/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *