ریمو لیفت مژه

لیفت کردن مژه یک روش عالی برای خوش فرم و زیباتر شدن مژه های شماست. این روش یکی از روش های آرایشی جدیدی است که به شما اجازه می دهد علاوه بر این که مژه های زیبا و سالم داشته باشید، ظاهر طبیعی آن ها را نیز حفظ کنید. و برخلاف اکستنشن مژه، مژه مصنوعی اضافه به مژه های شما چسبانده نمی شود. اما لیفت و لمینت مژه نیز گاهی ممکن است به درستی انجام نشود! به عنوان مثال، ممکن است مژه های شما بیش از حد فر شود، یا از حالت نهایی آن ها راضی نباشید؛ حتی ممکن است بعد از انجام لیفت متوجه شوید که به مواد به کار رفته حساسیت دارید. در این شرایط تنها راه چاره ریمو لیفت مژه است.

 

برای ریمو لیفت مژه چکار باید کرد؟

اگر میخواهید لیفت مژه های خود را بصورت کامل از بین ببرید، می توانید به آرایشگر خود مراجعه کنید و از او بخواهید که مژه های طبیعی شما را بازگرداند؛ اما اگر نمیخواهید که هزینه دیگری را برای این کار پرداخت کنید یا شرایط رفتن به سالن زیبایی را ندارید، می توانید این کار را در منزل انجام دهید؛ در این بخش روش های سالم و مطمئن برای ریمو کردن لیفت مژه در خانه را به شما آموزش خواهیم داد.

روغن های گیاهی، راهی مطمئن برای ریمو لیفت مژه

پاک کردن لیفت مژه در خانه

بهترین راهی که کمی حالت فر مژه های لیفت شده را کم میکند و می تواند روی آن اثر بگذارد، استفاده کمی از روغن های گیاهی و یا وازلین می باشد؛ روغن های گیاهی به ریمو لیفت مژه کمک می کند و در مدت زمان ماندگاری آن نیز اثر می گذارند؛ یعنی اگر مدت زمان ماندگاری لیفت ۲ تا ۳ ماه است آن را به حداقل می رساند؛ روغن های گیاهی مثل روغن زیتون، روغن کرچک، روغن نارگیل و …

اگر می خواهید لیفت مژه خود را کاملا ریمو کنید و مژه های طبیعی خود را داشته باشید، اولین قدم دوش گرفتن است. این کار باعث نرم شدن مژه های شما می شود. مرحله بعدی استفاده از روغن است. روغن را به طور مستقیم روی مژه ها بزنید تا فرمول کراتینه ای که برای لیفت استفاده شده است تجزیه شود.

اگر مژه های شما بیش از حد فر شده، با استفاده از یک برس ریمل، محلول پرم را به مژه های بیش از حد فر شده خود بمالید. از محلول پرم برای فر کردن مژه استفاده می شود. اما ما در اینجا برای از بین بردن حالت فر مژه ها از آن استفاده می کنیم؛ برس را از ریشه به سمت نوک مژه بکشید و زمانی که محلول پرم روی برس تمام شد، دوباره آن را به محلول آغشته کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که مژه های شما صاف شوند

 

سخن آخر

در واقع باید بگوییم که لیفت مژه راه قطعی برای ریمو ندارد و تنها راه صبر کردن است تا مژه های پیر بریزند و مژه های جدید رشد کنند و جایگزین آنها شوند.

اگر به لیفت مژه و ابرو علاقه دارید و دوست دارید در این زمینه تخصص بیشتری کسب کنید و به طور حرفه ای آن را دنبال کنید، می توانید در دوره آموزش لیفت و لمینت مژه شرکت کنید.

 

 

4/5 - (6 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *