روش ساخت ژل ابرو

حتما بار ها تو مغازه های لوازم آرایشی و ویدیو ها ی آموزش آرایش ژل ابرو رو دیده اید . ژل ابرو یکی از وسایلی است که همه خانم ها به آن نیاز دارند و حتی خانم هایی که هیچ وقت آرایش نمیکنند و یا اصلا آرایش کردن را دوست ندارند ، عاشق ژل ابرو میشوند. ژل ابرو برای مرتب کردن تار های ابرو استفاده میشود و به نوعی ابرو های شما را لیفت میکند  و تاره های ابرو شما به سمت بالا میرود.از آن جایی که ژل های ابرو نیز مانند ریمل ابرو از مواد شیمیایی تشکیل شدند ممکن است به ابرو شما آسیب وارد کنند و یا خدایی نکرده باعث ریزش ابرو شود . به همین دلیل ما امروز دست به کار شدیم تا خودمان با کمترین وسایل تو خونه ژل ابرو بسازیم . پس با ما همراه باشید تا روش ساخت ژل ابرو را به شما آموزش دهیم.

آموزش درست کردن ژل ابرو

وسایل مورد نیاز برای ساخت ژل ابرو

  • تیوپ خالی ریمل

سعی کنید تیوپ ریمل را به خوبی بشورید به گونه ای که هیچ آثاری از ریمل و چربی و سیاهی در آن باقی نماند.

  • کاسه ضد حرارت (پیرکس)
  • ۱/۲ قاشق ژلاتین
  • روغن اسطوخودوس ۵ قطره

شما میتوانید از روغن های جایگزین دیگری که برای رشد و تقویت ابرو مفید است نیز استفاده کنید. مانند  روغن رزماری ، روغن مریم گلی ، روغن هسته انگور ، روغن چوب سدار ، روغن آویشن

این روغن ها برای موها و فولیکول ابرو؛ تغذیه رسان و مغذی هستن و باعث افزایش رشد و سلامت در ابروها میشن.

  • نصف فنجان آب گرم
  • ۱ قاشق چوبی
  • قیف پلاستیکی

مراحل و روش ساخت ژل ابرو

مرحله اول : ژلانین را به آب گرم اضافه میکنیم و خوب حل میکنیم و با قاشق به هم میزنیم، به طوری که گوله گوله نشود و مایعی یک دست حاصل شود.

مراحل ساخت ژل ابرو

مرحله دوم : روغن مورد نظر را به ژلاتین اضافه کنید و خوب به هم بزنید. سعی نکنید از روغن به مقدار زیاد استفاده کنید زیرا باعث شل شدن میشود.

مراحل ساخت ژل ابرو

ساخت ژل ابرو در خانه

 

بیشتر بخوانید : لیفت ابرو با صابون + فیلم آموزشی

 

مرحله سوم : با استفاده از قیف کوچک ، مواد را داخل تیوپ بریزید .  حواستان باشد دوسانت بالای ریمل را پر نکنید تا جا برای براش ریمل باشد.

آموزش ساخت ژل ابرو در خانه

روش درست کردن ژل ابرو

مرحله چهارم : در ریمل را ببندید و ۴ تا ۸ ساعت در جای خنک مانند یخچال قرار دهید  تا کاملا حالت ژلی پیدا کند و قوام یابد. وقتی ژل سفت شد، اپلیکاتور رو چند بار داخل تیوب فرو کنید و در بیارید و بچرخانید تا ژل بشکند.

ژل ابرو ژل ابرو

درست کردن ژل ابرو  رنگی خانگی

اگر دوست دارید ژل ابرو رنگی بسازید، کافیست که به مواد اولیه، در حین هم زدن و میکس کردن، مقداری پودر سایه چشم قهوه ای (روشن یا تیره به سلیقه خودتان و با توجه به رنگ ابروها) اضافه کنید.

تاریخ مصرف این ژل فقط تا ۳ ماه می باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد . شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه ، تمامی مراحل آرایش و پیرایش را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *