آرایش ابرو با مداد

ابرو ها در صورت میتواند به زیبایی و جذابیت چهره شما کمک زیادی کند. اگر شما ابروهایی بی حالت ، افتاده و بی رنگ داشته باشید ، چهره شما بی حال و بی روح خواهد بود . روش های زیادی برای آرایش ابرو وجود دارد مانند ، استفاده از سایه ابرو ، استفاده از ریمیل ابرو ، مداد کشیدن و …. . آرایش ابرو با مداد یکی از سریع ترین و در عین حال راحت ترین کار ها است .به همین دلیل امروز آرایش ابرو با مداد را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید به راحتی و در عرض ۵ دقیقه ابرو های خود را در خانه آرایش کنید.
قبل از هر کاری شما باید از یک محصول آرایشی خوب استفاده کنید. یک مداد ابروی استاندارد و با کیفیت انتخاب کنید ، در غیر این صورت ممکن است ابروی شما آسیب ببیند و یا حساسیت ایجاد شود.

نکات زیادی در این مورد وجود دارد که شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه آن را یاد بگیرید.

مراحل آرایش ابرو با مداد

۱- تمیز کردن ابرو

در مرحله اول سعی کنید با موچین و قیچی ابروهایتان را تمیز کنید تا در قسمت های دیگر موی اضافه نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی خط اصلی ابروی خود را تشخیص دهید.

آرایش ابرو با مداد

۲- شانه زدن ابرو ها

با استفاده از شانه ابرو ، ابرو های خود را به سمت بالا بکشید . با این کار جاهایی از ابرو شما که خالی و یا کم مو است ، معلوم میشود.
همچنین اگر ابروی شما بیش از حد بلند باشد ، با این کار میتوانید اضافات ابروی خود را با استفاده از قیچی کوتاه کنید.

۳- کشیدن کادر دور ابرو

با توجه به حالتی که ابرو های طبیعی خودتان دارد ،یک کادر دور ابرویتان ایجاد کنید تا شکل کلی ابروی دلخواهتان به دست آید.
خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.

۴- پر کردن داخل ابرو

سعی کنید با مداد داخلش را پر کنید. این کار را با ملایمت و به آرامی انجام دهید .اگر مداد را فشار دهید ، ابرو شما پر رنگ میشود و از حالت طبیعی خارج میشود.

پر کردن و تیره بودن بیش از حد ابرو ها نه تنها زیبایی ندارد بلکه باعث میشود قسمت های دیگر چهره شما نیز بد فرم به نظر آید.

آرایش ابرو با مداد

۵- مرتب کردن خطوط

در این مرحله از آرایش ابرو با مداد شما باید خط های دور ابرو هایتان را محو و کمرنگ کنید. برای محو کردن خط های کشیده شده در ابرو از یک قلم موی کوچک یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط استفاده کنید.خیلی از افراد این کار را فراموش میکنند و یا انجام نمیدهند و این کار باعث میشود ابرو ی آن ها از حالت طبیعی خارج شود.

۶- شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

پس از پر کردن داخل ابروها متوجه ایرادهای احتمالی کار خود خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید. اگر فضای خالی باز هم باقی مانده است را پر کنید.

۷- استفاده از کانسیلر

در پایان نیز با زدن کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو مو‌های ریز احتمالی را که خطوط ابرو را نامنظم نشان می‌دهند را پنهان کنید و ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

آرایش ابرو با مداد در خانه

امیدوارم بتوانید به راحتی این کار ار انجام دهید.

2.3/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *