ریباندینگ مو

ریباندینگ مو برای کسانی که موهای فر و مجعد دارند و نگهداری از آنها سخت و دشوار است توصیه می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد توضیح دهیم.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندینگ مو و یا صافی ژاپنی با شکستن پیوندهای مو و بازسازی دوباره آن موهای شما را تا ۸۰% صاف و نرم می کند برخلاف کراتینه مو ، ریباندینگ خاصیت درمانی ندارد و فقط موهای شمار ا صادف می کند.

مزایای ریباندینگ مو

  • صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر
  • عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت
  • همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار
  • عوارض ریباندینگ مو

    این روش با وجود زیبایی زیادی که به مو می دهد و مزایایی که دارد شامل معایبی هم می باشد:

  • خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود
  • هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد
  • فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است
  • بعد از انجام ریباندینگ مو مو فرم و حالت نمی گیرد
  • با استفاده از دکلره و رنگ های روشن نمی توان مو را روشن کرد
  • روش انجام ریباندینگ مو

    برای انجام ریباندینگ ابتدا موها به وسیله یک شامپوی معمولی و ملایم شسته شده و سپس بدون استفاده از سشوار ویا اتوی مو خشک می شود. لازم به ذکر است که استفاده از نرم کننده قبل از اینکار لازم نخواهد بود. در مرحله بعد، آرایشگر موهای مشتری را با استفاده از گیره به قسمت های مختلف تقسیم کرده و ماده ای به نام کیت صاف کننده ریباندینگ که وظیفه شل کردن موها را بر عهده دارد، بر روی مو گذاشته می شود. سپس مو به وسیله گیره های مخصوص صاف نگه داشته می شود. لازم به ذکر است که ماده صاف کننده باید به طور دقیق بر روی هر رشته از مو قرار گیرد. در نتیجه تبحر و دقت آرایشگر در این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است. این ماده با توجه به نوع و جنس مو به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه باقی خواهد ماند و به مدت ۱۰ الی ۴۰ دقیقه نیز، مو تحت بخار قرار خواهد گرفت.

    پس از انجام این مراحل مواد از روی مو شسته خواهند شد. در مرحله بعد، لوسیون کراتینه روی مو گذاشته شده و به کمک اتوی مو با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد، صاف کردن مو انجام می شود. این ماده نیز به مدت ۳۰ دقیقه بر روی موها باقی خواهد ماند و پس از آن شسته می شود.

    مراقبت های پس از ریباندینگ

    پس از انجام این کار تا ۷۲ ساعت باید از شستن موها جلوگیری شود همچنین پس از انجام این روش تا سه روز موها با کش بسته نشود. لازم به ذکر است که پس از سه روز می توان مو را به وسیله شامپو یا نرم کننده شست اما باید در انتخاب شامپو نهایت دقت را به خرج داد. پس از انجام این روش، به هیچ عنوان از وسایل گرمایشی نظیر اتوی مو استفاده نشود.

    امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *