آموزش خودآرایی صورت

از جمله مهارتهایی که لازم است هر خانمی داشته باشد خود آرایی صورت است؛ تا بتواند بدون نیاز به فردی دیگر و یا آرایشگر چهره خود را زیبا کند. بهترین گزینه شرکت در کلاس های آموزش خودآرایی صورت در آموزشگاه های معتبر و با کادر مجرب است؛ اما اگر بخواهید یک آرایش معمولی و سریع را انجام دهید میتوانید با مطالعه مقاله زیر با مراحل کار آشنا شوید.
خود آرایی سریع و روزانه را میتوانید با یک کرم پودر خوب و وسایلی ساده انجام دهید و این بهترین راه برای خانم های شاغل است که بتوانند در کمترین زمان خود را به بهترین شکل بیارایند.
در این روش با مقداری از کرم زیرسازی آرایش و یا کرم مرطوب کننده پوست خود را برای یک آرایش تمیز و بی عیب آماده کنید.
حالا با برس ویا پَد مخصوص کرم پودر از کرم پودراستفاده کنید و به صورت ضربه ای و آهسته آن را بر روی پوست خود پخش کنید.
قسمت هایی از صورت مانند پیشانی، اطراف بینی و چانه را با پودر فیکس آرایش کنید تا از براق بودن آن ها جلوگیری کنید.
با انگشتتان کمی کرم پودر روشن تر از کرم پودر اصلی که به صورتتان زدید یا کانسیلر سبک زیر چشم، روی استخوان بینی و قسمت بالایی لب بزنید. و با کرم پودر تیره تر از بیس اصلی کناره بینی و با توجه به نوع پیشانی خود (به عنوان مثال برای پیشانی بلندها : خط حاشیه رویش مو) را بپوشانید.
حال می توانید رنگ دلخواه سایه چشم را انتخاب کنید و آن را با فرچه مخصوص یا انگشتتان بر روی پلکتان بمالید که بهتر است از رنگ روشن برای قسمت ابتدایی پلک و رنگ تیره در انتهای آن استفاده کنید واکنون با ریمل به مژه هایتان کمی رنگ دهید.
کمی رژگونه را به گونه هایتان که خط شروع آن بالای گوش تا ابتدای بینی می باشد بزنید و با انگشت آن را محو کنید.
متناسب با رنگ رژگونه ای که انتخاب کرده اید رژ خود را انتخاب کنید و بزنید.
این آرایش کمتر از ۵ دقیقه زمان شما را می گیرد.
مراحلی که در بالا ذکر شد به شما کمک میکند آرایش ساده صورت در منزل را انجام دهید اما اگر میخواهید یک آرایش حرفه ای و کامل و بدون نقص را روی صورت خود انجام دهید؛ لازم است که در دوره های آموزش خودآرایی شرکت کنید. این که بدانیم و بتوانیم خود را به گونه ای زیبا و تمیز آرایش کنیم بسیار مهم و جذاب است.
شما می توانید با آرایش کردن خود تغییر بسیار زیادی در خود ایجاد کنید و با محو کردن ایرادات خود را زیباتر جلوه دهید که این یک هنر محسوب می شود.
ما در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی با اساتید مجرب و حرفه ای برای شما عزیزان دوره های خودآرایی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه خواهیم داد.
شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره رایگاه و ثبتنام در کلاسها با شماره ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷ و ۰۲۱۴۴۹۵۳۴۴۵ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *