آرایش ساده صورت در منزل

اینکه هر خانمی بتواند آرایش ساده صورت در منزل را خودش به راحتی انجام دهد باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و دیگر نیاز نباشد برای هر مناسبت و یا مهمانی به آرایشگاه مراجعه کند، اینکه شما بتوانید یک آرایش ساده روی صورت خود انجام دهید ، زیبایی شما را دو چندان می کند و برای شروع بسیار خوب و عالی است. پیش از آنکه به طور کامل در مورد آرایش ساده صورت در منزل به شما عزیزان توضیح بدهیم لازم است در جریان باشید برای یادگیری بیشتر می توانید در دوره های آموزش آرایشگری زنانه قصر مانلی شرکت کنید و پس از شرکت در آزمون ، مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای را دریافت کنید که این مدرک می تواند برای راه اندازی آرایشگاه به شما کمک کند.

آرایش ساده صورت در منزل

اولین مسئله ای که باید در جریان آن باشید مربوط می شود به طبیعی بودن آرایش شما برای اینکه مصنوعی جلوه نکند لازم است به این مسئله توجه کنید که از لوازم آرایش به اندازه مناسب استفاده کنید و آرایشی که انجام می دهید برای روز و شب مناسب باشد و چهره شما را اصلاح کند.

۱- نوع پوست خود را بشناسید

برای اولین قدم لازم است بدانید که پوست تان نرمال ، چرب ، خشک و یا مختلط است و متناسب با آن لوازم آرایش خود را تهیه کنید.

۲- پاک کننده صورت

پیش از خودآرایی به پوستی تمیز نیاز دارید. برای اینکار بهتر است وقتی از خواب بیدار می شوید پوستتان را با یک شستشو دهنده ملایم بشویید و در عوض شب قبل از خواب از یک شستشو دهنده قوی استفاده کنید تا آلودگی هایی که در طول روز روی پوست شما جذب شده از بین بروند.

پاک کننده صورت ، آرایش ساده صورت در منزل

۳- استفاده از مرطوب کننده در قدم اول

حالا که با نوع پوست خود آشنا شدید می توانید از یک مرطوب کننده خوب و مناسب استفاده کنید که زیادی چرب و روغنی هم نباشد. زیرا آرایش روی پوست خشک و زبر نتیجه خوبی ندارد.

کرم مرطوب کننده ، آرایش ساده صورت در منزل

۴- استفاده از پرایمر

برای اینکه آرایش به بهترین شکل ممکن روی صورت بنشیند میتوانید از پرایمر استفاده کنید تا خطوط، حفره و چین و چروک ها را محو کنید و پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.

۵- کرم پودر با کیفیت

برای آرایش صورت کرم پودر با کیفیت بسیار مورد اهمیت است تا آرایش بدون عیب و نقص داشته باشید. شما میتوانید برای این کار از دو کرم پودر استفاده کنید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد و کرم پودر دیگری با پوشش بیشتر هم برای مهمانی داشته باشید. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید که به پوست تان آسیب نرسد. میتوانید این کار را با قلمو انجام دهید ، فقط کمی از کرم پودر را به تمام قسمت های پوست تان بزنید. این کار را با اسفنج نیز میتوانید انجام دهید. انجام این بخش باید با حرکات دایره وار روی پوست اعمال شود.

کرم پودر ، آرایش ساده صورت در منزل

۶- کانسیلر

اگر پوست تان نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم تان سیاه است می توانید با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید. و بهتر است این مرحله را پیش از اینکه از کرم پودر استفاده کنید انجام دهید.

کانسیلر ، آرایش ساده صورت در منزل

۷- مداد چشم و خط چشم

توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید زیرا اگر نتوانید درست خط چشم بکشید ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای خط چشم کشیدن استفاده کنید.

۸-لب ها

لبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای نشان دادن لب ها ، کمی رژلب به آن ها بزنید. میتوانید از رنگ های مات و یا رژهای رنگی ، برای ظاهری طبیعی استفاده کنید . همچنین میتوانید از برق لب نیز برای برجسته ساختن لب ها استفاده کنید.

لب ها ، آرایش ساده صورت در منزل

۹- رژگونه

رژگونه را تنها بر روی سیب گونه استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در خانه، یک آرایش صورت تروتمیز داشته باشید بهتر است آناتومی صورت تان را خوب بشناسید و این با تمرین و تکرار و مشاهده به دست می آید تا حسابی حرفه ای شوید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. برای زدن رژگونه ، یک قلموی ضخیم را بردارید و برای اینکه آن را به شکل صحیحی استفاده کنید ، میتوانید از ترفند لبخند زدن استفاده کنید ؛ به این صورت که لبخند زده و سپس قسمت برآمده ی گونه را رژ گونه بزنید.

روش صحیح رژگونه زدن ، آرایش ساده صورت در منزل

توضیحات بالا مربوط به نکاتی میشد که با استفاده از آنها شما به راحتی میتوانید آرایش ساده صورت در منزل را انجام دهید با ما همراه باشید تا مقاله های بعدی شما را با وسایل آرایشی مختلف مانند برس های آرایشی و انتخاب مناسب آنها برای آرایش کردن آشنا کنیم.

 

اگر به دنبال آموزشگاه آرایشگری زنانه با مدرک فنی حرفه ای در غرب تهران هستید میتوانید با شماره های ۰۲۱۶۶۸۸۸۴۹۱ و ۰۲۱۶۶۱۹۱۷۱۳ و ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷  تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات ویژه قصر مانلی بهره مند شوید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *