ماسک خانگی ضد جوش

یکی از بهترین کار ها برای پاکسازی پوست و رها شدن از جوش ها استفاده از ماسک های خانگی ضد جوش است، این ماسک ها به شما کمک می کنند تا به روند بهبودی جوش هایتان سرعت ببخشید. به همین جهت در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین این ماسک ها آشنا نماییم تا انتها همراه ما باشید.

معرفی انواع ماسک خانگی ضد جوش

ماسک سرکه سیب

برای اینکه با سرعت بهتری از دست آکنه ها و جوش ها بتوانید رهایی پیدا کنید، می توانید از ترکیب سرکه سیب فرآوری شده، عسل، شکر و چای سبز استفاده نمایید. چای سبز و سرکه سیب کمک کننده چربی پوست هستند و عسب باکتری ها را می کشد و شکر از بین رونده سلول های مرده است. این مواد به شما کمک می کند تا بتوانید پوستی زیبا و بدون جوش داشته باشید.

همچنین بخوانید: آموزش سریع پوشاندن جوش با آرایش

ماسک دارچین

با استفاده از این ماسک می توانید به قرمزی و التهاب پوستتان کمک کنید، ماسک دارچین برای از بین بردن باکتری ها بسیار موثر و تاثیر گذار است. اگر میخواهید خاصیت ضد باکتری هایی نیز به آن اضافه شود می توانید با عسل آن را ترکیب کنید. شما به‌سادگی می‌توانید این ماسک را در منزل بسازید و از رشد و تکثیر آکنه و باکتری روی صورت‌تان در امان بمانید.

ماسک دارچین

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست چرب

ماسک خانگی ضد جوشِ جوش شیرین

این ماسک علاوه بر اینکه برای مقابله با جوش و آکنه بسیار مفید است، برای پاکسازی پوست و از بین بردن چربی ها نیز بسیار تاثیر گذار است. همچنین ماسک جوش شرین در از بین بردن سلول های مرده پوست به خوبی عمل می کند.

ماسک آلوئه‌ورا

اگر شما به صورت مداوم از این ماسک استفاده نمایید می توانید خیلی زود از شر جوش هایتان خلاص شوید، همچنین می توانید با اضافه کردن چند قطره روغن چای خواص ضد باکتری هایی این ماسک را دو چندان کنید.

ماسک خانگی ضد جوش عسل و خاکِ رُس

شاید کمی عجیب باشد اما خاک رس نیز دارای فواید بسیاری برای پوست است، خاک رس به علت داشتن نوعی از ریز دانه ها می تواند به تمیز شدن پوست نیز به خوبی کمک کند. و به دلیل داشتن خواص ضد باکتری هایی در رفع آکنه نیز بسیار موثر است. همچنین اگر پوست شما چرب است بهتر است از خاک رس چرب استفاد ه نمایید و چنانچه دارای پوست حساسی هستید خاک رس سفید برای شما مفید است.

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با ماسک های خانگی ضد جوش آشنا نماییم.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *