درآمد ناخن کار

میزان درآمد یک ناخن کار در ایران چقدر است؟ آیا کاشت ناخن را میتوان به عنوان یک شغل انتخاب کرد؟ متوسط درامد ماهیانه ناخن کاران خوبه یا نه؟ این ها از جمله سوالاتی هستند که اکثر علاقه مندان به این حیطه کار از ما می پرسند به همین جهت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله این موضوع را برای شما نقد و بررسی کنیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

میزان درآمد ناخن کار

درامد ناخن کاران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان یک قیمت را برای همه تعیین کرد، بعضی افراد را می بینیم که با اینکه سال هاست در این حوزه فعالیت دارند اما درامد چندانی ندارند و برخی نیز با اینکه تازه وارد هستند اما به درامد های کلانی دست پیدا کرده اند؛ در ادامه برخی از این عوامل را برای شما آورده ایم.

درآمد ناخن کار

نحوه ارتباط با مشتری 

می توان گفت این موضوع یکی از مهم ترین عوامل در کسب درامد است، شما در برخود اول باید نشان دهید که تا چه اندازه در کارتان حرفه ای هستید باید به قدی در ذهن مشتری تاثیر بگذارید که او برای ترمیم و کاشت بعدی نیز تنها به شما اعتماد کند. سعی کنید خوش رو باشید و در کارتان حوصله و دقت به خرج دهید، به سلیقه مشتری احترام بگذارید و نظر های خود را به زور به او تحمیل نکنید.

این موضوع را باور داشته باشید که تا مشتری ای نباشد شما درامدی نخواهید داشت پس در حفظ ارتباطات خود و نگهداری مشتری زرنگ باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

رعایت بهداشت و تمیز کار کردن

حفظ بهداشت نیز جزو موارد مهمی است که حتما باید آن را رعایت کنید، توجه کنید که هیچ مشتری دوست ندارد ناخن هایش را به دست کسی بسپارد که تمیز کار نمی کند. بنابراین وسایل خود را تمیز نگه دارید و کاشت هایتان را هم تمیز انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چقدر هم که عجله داشته باشید نباید کار مشتری را کثیف و عجله ای انجام دهید.

حرفه ای بودن در کارتان 

حرفه ای باشید و تمام فوت و فن های کاشت را یاد بگیرید، اگر شما به اندازه کافی در زمینه طراحی و کاشت مهارت داشته باشید میتوانید در سالن های معروف مشغول به کار شوید و دیگر دغدغه درامد را هم نداشته باشید.

متد های جدید کاشت را یاد بگیرید، با طراحی های جدید آشنا باشید، انواع بیماری های ناخن و روش های درمان آن را بدانید و با اصطلاحات مختلف در زمینه کاشت ناخن آشنا باشید تا به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.

همچنین بخوانید: کاشت ماربل چیست و انواع آن کدامند؟

راه های کسب درامد از کاشت ناخن

راه های درامد از کاشت ناخن

  • کار کردن به صورت درصدی با آرایشگاه ها 

شما میتوانید به آرایشگاه های مختلف مراجعه کنید و ببینید اگر آن ها نیاز به ناخن کار دارند شما برای آن ها کار کنید، برخی آرایشگاه ها خود مشتری دارند و برخی به دنبال ناخن کار همراه با مشتری هستند.

در این جا درامد شما به صورت درصدی حساب می شود که محاسبه درصد آن نیز بستگی دارد به اینکه شما مواد را از خودتان بگذارید یا از آرایشگاه باشد و یا مشتری هایتان مشتری های آرایشگاه باشند و یا مخصوص خودتان.

  • اجاره میز در آرایشگاه

برخی سالن ها ترجیح می دهند بجای داشتن ناخن کار و کار کردن به صورت درصدی قسمتی از سالن خود را به یک ناخن کار اجاره دهند و درامد ماهیانه ثابتی از او داشته باشند. اگر قصد شما اجاره میز است پیشنهاد می کنیم که در سالن های بزرگ و پر مشتری این کار را انجام دهید تا بازدهی بهتری داشته باشید.

درآمد ناخن کار

  • کار کردن در منزل

برخی این امکان را ندارند که در محیط بیرون و در آرایشگاه ها کار کنند در این صورت می توانید برای خودتان و در منزل کار ناخن را انجام دهید. اصولا افرادی که در منزل کار می کنند هزینه کمتری نسبت به سالن دریافت می کنند. البته ممکن است در ابتدا خیلی مشتری نداشته باشید اما اگر بتوانید مشتری های ثابت خودتان را پیدا کنید خیتلتان راحت خواهد شد.

درامد ماهیانه ناخن کاران در ایران

با توجه به صحبت های بالا به این نتیجه می رسیم که نمیتوان مبلغ ثابتی را برای این کار مشخص کرد زیرا درامد هر کس متفاوت است، نکته دیگری که وجود دارد موقعیت مکانی شغلی شما است قطعا قیمت کاشت ناخن در تمامی محل ها و شهر ها یکی نیست و شما با توجه به وسع آن منطقه قیمت را تعیین می کنید.

از کاشت ناخن چقدر میشه پول دراورد؟

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با درآمد ناخن کار آشنا نماییم. توجه داشته باشید که این کار نیز همانند سایر کار ها در ابتدا به پشتکار و صیر احتیاج دارد و شما نمی توانید راه صد ساله را یک شبه طی کنید.

اگر به کار ناخن علاقه مند هستید و به دنبال آموزشگاهی معتبر برای یادگیری می گردید پیشنهاد ما به شما این است که به کلاس های آموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن قصر مانلی مراجعه نمایید.
تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۸۸۸۴۹۱ و ۰۲۱۶۶۱۹۱۷۱۳ و ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷

4.5/5 - (194 امتیاز)
14 پاسخ
  1. صبا کاظمی
    صبا کاظمی گفته:

    ب نظرتون منم وارد این حرفه بشم
    ریسک زیادی داره
    یکم ترس دارم ک نکنه نتونم اون درامدی ک میخوام رو داشته باشم دو دلم

    پاسخ
    • قصر مانلی
      قصر مانلی گفته:

      سلام
      میزان درآمد در هر کسب و کار بستگی به چند ایتم دارد یک قدرت تبلیغات و معرفی برند دوم مهارت( کیفیت خدمات) سوم جذب مشتری (مشتری مداری) چهارم میزان تعرفه خدمات که با توجه به منطقه و بازار هدف شما متغییر است
      پایدار باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *