رنگ مو موقت

رنگ کردن مو یکی از کار های لذت بخش برای بانوان است که علاقه بسیاری به آن دارند اما اگر به صورت مکرر کار انجام شود احتمال آسیب دبدن مو بالا می رود، علاوه بر آن برخی خانم خصوصا نوجوان ها این امکان را تدارند که موهای خود را رنگ کنند. راه حلی که برای شما وجود دارد استفاده از رنگ مو موقت است، رنگ مو های موقت در انواع مختلف اسپری، کرم، واکس، شامپو و پودر هستند که در ادامه هر یک از آن ها را برای شما توضیح می دهیم.

رنگ مو موقت چیست؟

رنگ موهای موقت دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. روش کار آن ها معمولا به این صورت است که با یکبار شستوشو به راحتی پاک شوند و بیشتر دارای جنبه تنوعی هستند.

انواع رنگ مو

۱-اسپری مو 

یکی از روش ها برای رنگ کردن مو به صورت موقت استفاده از اسپری مو است. برای استفاده از اسپری مو آن را روی قسمت مورد نظر مو اعمال کنید فقط توجه داشته باشید که قبل از استفاده اسپری های رنگ مو باید مو ها تمیز و خشک باشند.

اسپری رنگ مو

برای اینکه اسپری رنگ مو تاثیر بیشتری داشته و رنگ موهای شما جذاب تر شود، ابتدا اسپری رنگ سفید روی مو های خود بزنید و سپس رنگ موی دلخواهتان را روی موی خود اسپری کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

۲-گچ مو 

اگر به دنبال ایجاد هایلایت های جذاب بر روی موهایتان هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ استفاده از گچ مو بروید. به این صورت که گچ را بر روی مو هایتان قرار دهید و تا انتها بکشید و در آخر تثبیت کننده ها استفاده کنید.

  • اگر میخواهید رنگ مو بیشتر بر روی موهایتان بماند در اخر از سشوار و یا اتو مو استفاده کنید.
  • حتما قبل از استفاده مو های خود را مرطوب کنید.
  • بهتر است برای رنگ کردن از یک دستکش استفاده کنید تا دستانتان رنگی نشود.

۳-شامپو رنگ مو 

شامپو های رنگ مو دارای رنگ دانه هایی هستند که با نشستن بر روی مو باعث تغییر رنگ می شوند. اغلب کسانی که به سراغ شامپو رنگ می روند موهایشان دکلره است و از شامپو رنگ های فانتزی استفاد می کنند. از مزیت شامپو رنگ در این است که تایم بیشتری روی موها می ماند و دارای ماندگاری بیشتری هستند.

شامپو رنگ مو موقت

۴-واکس مو 

در مقاله واکس مو رنگی و روش استفاده از آن درباره واکس مو ها به طور دقیق و کامل توضیح دادیم. واکس مو ها هم همانند گچ مو هستند و ماندگاری بسیار کمی دارند.

طریقه کار کردن رنگ مو موقت 

عملکرد رنگ های موقتی مانند رنگ موهای دائم است ولی این رنگ موها در کوتیکول مو نفوذ نمی کنند و روی آن قرار می گیرند. این رنگ ها عملکرد شیمیایی ندارند و به همین علت به موها آسیب نمی رسانند .

اگر موهای خود را قبلا به رنگ روشن در آورده اید یا اگر شما موهایتان را دکلره کرده اید رنگ موهای موقت، بهترین انتخاب برای رنگ کردن موهای شما است .

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

4/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *