گریم صورت چیست

گریم صورت چیست؟ در واقع گریم صورت برای از بین بردن و کم رنگ کردن ایرادات در چهره افراد است. در لغت گریم یعنی خطای دید، یعنی ما خطای دید ایجاد خواهیم کرد که یک سری ایرادهای صورت دیده نشود. گریم به این معنا نیست که بتوان تمام ایرادهای صورت را از بین برد، گریم این است که تا آنجایی که در توان است و از دستمان برمی آید و زایده روی پوست اجازه بدهد آنرا محو کنیم و با خطای دیدی که ایجاد کردیم باعث شویم که دیده نشود و یا بهتر دیده شود.
خیلی ها شاید تصور کنند که کار بسیار دشواری است اما با داشتن مواد آرایشی خوب و بلد بودن فوت و فن و نکته های گریم می توان به راحتی این کار را انجام داد.
در آرایشگاه هاي‌ زنانه به گریم ، میکاپ نیز گفته می شود. برای اینکه بتوانیم یک گریمور یا میکاپ آرتیست حرفه ای باشیم باید مانند دیگر شاخه های آرایشگری ، دوره های تخصصی را بگذرانیم .
ابتدایی ترین موضوع این است که باید برای این کار از رنگ اصلی صورت، سه درجه تیره تر و سه درجه روشن تر استفاده کنید.
در گریم هایی که در سینما و روی خیلی از عروسها انجام می شود برای متعادل سازی صورت است. خیلی از آرایشگاه ها یک نوع مدل گریم را در صورت های مختلف اجرا می کنند که ممکن است این مدل با بعضی از چهره ها سازگار نباشد. هر چهره و صورت گریم مخصوص به خودش را دارد.
در مقایسه گریم صورت با آرایش صورت می توان گفت که ماندگاری گریم بیار بیشتر از آرایش می باشد و برعکس آرایش که همان موقع زیبایی خود را نمایان می کند گریم بعد از گذشت ۲ ساعت روی صورت جا می افتد و هرچه زمان میگذرد نه تنها خراب نمی شود بلکه با حرارت پوست جذب می شود و بهتر می شود.
بسیاری از آرایش ها که اگر اندکی غلیظ هم باشند باعث می شود سن بالاتر برود که در گریم های اروپایی و سینمایی باعث کم شدن سن نیز می شود.
از دو روش اصلی که برای طراحی پایه و بیس صورت باید از آن ها استفاده کرد:
۱_ لولایت « کمرنگ کردن »
قسمت هایی از صورت نیاز به لولایت دارند که نمی خواهید خیلی به چشم بیایند؛ و برای آنکه آن ها را بپوشانید باید از لولایت استفاده کنید. سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگ ها و سایه هاي‌ مات استفاده کنید.
۲_ هایلایت « پررنگ و برجسته کردن »
قسمت هایی از صورت نیاز به هایلایت دارند که می خواهید به چشم بیایند و برجسته تر شوند. در هایلایت هم از رنگ های مات و هم از رنگ های براق و درخشان می توانید استفاده کنید که به صورت کاملا سلیقه ای می باشد.

شرکت در کلاسهای آموزش آرایشگری زنانه میتواند به شما عزیزان کمک کند که هر آنچه لازم است برای شروع فعالیت در این حرفه بلد باشید را یاد بگیرید.
آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری زنانه در حال حاضر اقدام به برگزاری فستیوال آموزشی همراه با ۵۰% تخفیف نموده است. همچنین پس از شرکت در این دوره به شما مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای و مدرک آرایشگری بین المللی ارائه میشود تا به راحتی وارد بازار کار شوید.
جهت شرکت در دوره آموزش گریم تخصصی عروس و همچنین دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های ۰۹۱۹۲۰۶۰۹۳۷ و ۰۲۱۶۶۸۸۸۴۹۱ و ۰۲۱۶۶۱۹۱۷۱۳ تماس حاصل فرمایید.

هزینه دوره های آموزش آرایشگری زنانه

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *